tisdag 15 juli 2014

röd balklänning öppen rygg Sjöjungfru Sweep Släp Plus storlekar

röd balklänning öppen rygg Sjöjungfru Sweep Släp Plus storlekar
Utsmyckningar:Paljetter
Visad färg:Svart
Ryggdetaljer:Dragkedja
Kroppsform:Fröken, Rektangulär, Päron, Inverterad Triangel, Timglas, Petite, Plus storlekar
Ärmtyp:Cap
Fåll/Släp:Sweep Släp
Kändis Stil:Inspirerat av Emmy, Alla kändis-stilar
Midja:Naturlig
Urringning:Bateau/Båtringning
Noteringar:Vänligen hantera klänning med omsorg för att skydda känsliga paljett detaljer, Paljetter på livstyckets kant är trimmade för att förhindra dem från att skrapa huden
Ärmlängd:Kort ärm
Helt fodrad:Ja
Nettovikt:2Kg
Insydd BH:Ja
Trend:Elegant, Glittra & Skin
Tyg:Pajletter
Fiskben:Ja
Säsong:Vinter, Höst, Vår
Siloett:Sjöjungfru
Tillfälle:Militärbal, Formell Kväll
Fraktvikt:2.48kg
http://ilianahaney.wordpress.com/2014/07/16/balklanning-lang-arm-prinsess-a-linje-volanger-volang/
hejsan.. jag har beställt denna klänning SENTA den 15 juli och jag undrar när den exakt skickas och levereras då jag behöver den innan den 2 augusti då jag åker utomlands och jag måste ha med mig den då.
MVH: ganimete pacolli Balklänningar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar