onsdag 6 augusti 2014

asymmetrisk balklänning a-linje one shoulder

asymmetrisk balklänning a-linje one shoulder
silhouette: a-linje
back detaljer: blixtlås
helfodrad: ja
modell: tati
tillfälle: bröllop, hemkomst, cocktailparty
nettovikt: 1kg
ärmlängd: ärmlös
inbyggd bh: ja
fraktvikt: 1.48 kg
visas färg: choklad
trend: kort
utsmyckning: rynkad, kristall blomma stift, draperad
släp / tåg: kort / mini
tyg: tyg
kroppsform: äpple, petite, plus storlekar, missar, päron, inverterad triangel, timglas
midja: naturliga
halsringning: one shoulder
revben: ja
http://www.alladrabbas.se/balklanningar/axelbandslos-balklanningar-satang-plus-storlekar.html
jag beställde den här klänningen för en av mina brudtärnor. jag var ssmilly tveksam om att beställa rätt storlek, eftersom de är ganska liten och nätt, men jag gick framåt och beställde en standardstorlek 2 och kunde inte vara lyckligare. den passar henne perfekt och färgen är precis vad jag ville.
passningen var perfekt. vackra tyg och utmärkt konstruktion.Balklänningar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar