fredag 16 maj 2014

hon skulle vända huvuden när hon beslutade om en Caped Crusader-stil balklänning

en baltimore tonåring som klädd som hon en gång - idol , rihanna , för en hollywood-tema bal har varit föremål för cybermobbning , däribland två hånfulla tweets från musik stjärnan själv .
sexton - årige alexis carter visste att hon skulle vända huvuden när hon beslutade om en caped crusader - stil bal outfit, en som var modellerad efter en outfit som bärs av rihanna .
" jag var som," herregud , jag älskar den här outfiten , jag vill gå med denna outfit släppa mig visa min mamma , " och jag var som," mamma , mamma, mamma , jag vill ha det här , det är coolt , jag älskar det , oh my god . ' "
en vän till familjen skapat den unika ensemblen för tonåringen . den mörkgröna dräkt presenterade en djup urringning och " vingliknande " bilagor under armarna . hennes prom night var en hit balklänningar 2014.
"alla sa: " herregud , jag älskar det , det ser bra ut din kropp ser bra ut är det annorlunda ", säger alexis .
men nästa dag bilder på några av hennes poser i kläderna började sprida sig på sociala medier . på twitter , började hashtaggen # prombat trenden , komplett med förändrade fotografier , hånade den unga flickans kläder .
men det som var kanske mest störande för alexis var en tweet från hennes nu före detta idol , rihanna , som skrev ett foto av sig själv bär klänningen ( med bildtexten " ig " ) tillsammans med ett foto av alexis i sin klänning ( med bildtext " real life " ) och ett ledset ansikte . i en annan tweet , rihanna postat ett foto av tonåring vid sidan av bat -liknande logotyp av wu - tang clan .
" jag blev väldigt kränkt , " alexis sade om rihannas tweets . " varför kasta skugga på det när du hade på exakt samma sak . de poser var annorlunda men kläderna var inte .smiliving.bloggsida.se "
fem dagar efter balen för cybermobbning visade inga tecken på relenting . alexis säger att hon är nu rädd för att visa sitt ansikte , men hon är inte rädd för att säga vad hon tycker , speciellt när det kommer till rihanna .
" hon älskar inte sina fans som hon säger att hon gör ", säger alexis öppen rygg klänning.
nu alexis är att få en enorm efter sig själv och nästa år kommer hon att vara annorlunda på balen - men hon kommer inte att gå som rihanna .http://www.smiliving.com/balklanningar/oppen-rygg-klanning.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar