lördag 18 januari 2014

knälånga balklänningar Sheath Juvel Ärmlös Kaskad av volanger Vår 2014

knälånga balklänningar Sheath Juvel Ärmlös Kaskad av volanger Vår 2014
Siloett:Sheath
Urringning:Juvel
Midja:Naturlig
Fåll/Släp:Knälång
Ärmlängd:Ärmlös
Utsmyckningar:Kaskad av volanger
Ryggdetaljer:Dragkedja
Helt fodrad:Ja
Insydd BH:Nej
Fiskben:Nej
Tyg:Jersey
Visad färg:Fuchsia
Tillfälle:Högtid, Homecoming, Cocktailparty
Nettovikt:1Kg
Fraktvikt:1.48kg
Samlingar:Vår 2014
Jag fick min klänning idag, och jag var så upphetsad, men också abit nervös, jag är väldigt kurvig ... Jag fick en stor kista, med en liten midja och något bredare höfter .. och im kort (163cm). Men det passar som hand i handske. Och jag älskar det! .. och det visar sig vara ännu vackrare då jag tänka mig! Stunning. Im kommer att bära den på en upp kommande bröllop i juli. Definitivt värt pengarna. SMIL balklänningar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar