lördag 18 januari 2014

Sheath balklänningar v ringad Sweep Släp Lång ärm T-shirt Vår 2014

Sheath balklänningar v ringad Sweep Släp Lång ärm T-shirt Vår 2014
Siloett:Sheath
Urringning:V-ringad
Midja:Naturlig
Fåll/Släp:Sweep Släp
Ärmlängd:Lång ärm
Ärmtyp:T-shirt
Utsmyckningar:Kristalldetalj
Ryggdetaljer:Dragkedja
Helt fodrad:Ja
Insydd BH:Ja
Fiskben:Ja
Tyg:Jersey
Visad färg:Mörkgrön
Tillfälle:Militärbal, Formell Kväll
Nettovikt:1.5Kg
Fraktvikt:1.98kg
Noteringar:Färgen på pärlbroderiet kommer vara som den på bilden oavsett vilken färg på klänning du beställer
Samlingar:Vår 2014
SMIL balklänningar Fick klänningen idag, en vecka efter beställning (Beställningsvara) och i tid. Den Fuchsia färgen är inte så rosa som på bilden, lite mörkare, och jag föredrar det till en i bilden. Klänningen passar mig väldigt bra, bågen är lite stor. Min man tyckte det var roligt, men jag fullständigt älskar det!. Domstolen Tåget är lite lång, men jag antar att det är bättre att ha en längre och sedan justera än tvärtom. Tillverkningen kvalitet är solid. Så allt som allt mycket nöjda. aftonklänningar-http://se.yamlodress.com/category/aftonklanningar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar