lördag 18 januari 2014

Vår 2014 balklänningar Sjöjungfru Sweep Släp Ärmlös Dragkedja En axel

Vår 2014 balklänningar Sjöjungfru Sweep Släp Ärmlös Dragkedja En axel
Fraktvikt:1.98kg
Utsmyckningar:Kors och Tvärs, Sido-drapering, Kristalldetalj, Bärlbroderi
Ryggdetaljer:Dragkedja
Nettovikt:1.5Kg
Midja:Naturlig
Fåll/Släp:Sweep Släp
Urringning:En axel
Tillfälle:Militärbal, Formell Kväll
Noteringar:Färgen på pärlbroderiet kommer vara som den på bilden oavsett vilken färg på klänning du beställer
Ärmlängd:Ärmlös
Tyg:Jersey
Samlingar:Vår 2014
Helt fodrad:Ja
Siloett:Sjöjungfru
Insydd BH:Nej
Fiskben:Nej
Visad färg:Rubinrött
balklänningar hejsan.. jag har beställt denna klänning SENTA den 15 juli och jag undrar när den exakt skickas och levereras då jag behöver den innan den 2 augusti då jag åker utomlands och jag måste ha med mig den då. MVH: ganimete pacolli.SMIL balklänningar online

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar