tisdag 29 september 2015

asymmetrisk Balklänningar öppen rygg chiffong ruby

asymmetrisk Balklänningar öppen rygg chiffong ruby hemline / tåg: asymmetrisk
midja: natur
visas färg: ruby
tyg: spets, chiffong
halsen: axelbandslös
utsmyckningar: bow (s), skärp / band, spetsar
speciell produktkategori: plus storlekar
säsong: sommar, höst, vår
nettovikt: 1 kg
ärmlängd: ärmlösa
helfodrad: ja
vikt: 1.48kg
inbyggd bh: ja
tillfälle: cocktailparty
tillbaka kontaktuppgifter: snörning
trend: öppen rygg
silhuett: princess, a-line
de såg mycket elegant.it korta men allt annat är perfect.in förälskad i den, det är ser ut som på bilden och kvaliteten är verkligen perfect.stunning som bilden och kvaliteten är perfect.fair material ser bättre ut i bilden och jag don 't gillar paljetter på klänningar som denna det ser tacky.so nöjd med min klänning! det ser exakt samma! kommer att köpa mer från denna webbplats! :) tack! slöjan är vacker. måste du bifoga en comb.this är en fantastisk klänning - spetsar är beautiful.nice klänning, specialtillverkat, men lite tight - måste vara min measuring.lovely dress - ganska tung - mycket välgjord, men mycket lång vacker rubinröd färg - detta är en stor dress.i har fått intelligenta apelsin öppnare i god state.just som på bilden. anständig sändningstid. tacka you.my syster och jag beställde den här klänningen för min mamma och det är vackert. den här klänningen är gjord väl. det är lite stor i bröstet området men det passar hennes midja perfectly.very trevlig produkt och faktum delivery.very nätt pennor! och jag gillar färgen också .. kan inte vänta med att läsa all bröllopet önskemål från vänner och familjer! tack again.beaufitful dress - mycket väl strukturerad dress.i just fått buketten idag och dess helt underbara !! jag älskar varje tum av det, och det känns så verkligt starkt rekommendera dessa vackra rosor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar