tisdag 29 september 2015

princess balklänningar a-line ärmlösa plus storlekar

princess balklänningar a-line ärmlösa plus storlekar nettovikt: 1 kg
midja: natur
ärmlängd: ärmlösa
tillbaka detaljer: dragkedja
inbyggd bh: ja
vikt: 1.48kg
halsen: juvel
hemline / tåg: knälång
speciell produktkategori: petite, plus storlekar
silhuett: princess, a-line
anteckningar: beading färgen blir som på bilden, oavsett vilken färg klänningen du beställer
utsmyckningar: kors kors, kristall detaljer, lister, applikationer
tyg: tyll
visas färg: silver
helfodrad: ja
urbening: ja
köpte dem för mina söner bröllop för damerna och kommer att göra nicely.thank dig! denna slöja är perfekt! så glad! jag var orolig potentiell kvalitet, men det har kommit som beskrivs. två nivåer och vacker spets som är väl sydda på slöjan. kammen håller slöjan extremt säker. jag älskar längden! jag ville ha en lång slöja och det är perfekt! jag beställde den 1 augusti och det kom snabbare än jag trodde: av 19 augusti. tack så mycket! rekommenderas:) precis vad jag ville, mycket nöjd med dem, kan inte vänta med att använda them.great produkt men tog evighet att come.am mycket nöjd med dessa. de är perfekta för våra wedding.does den ordning kommer i en uppsättning av två eller bara en? om bara en, hur vet jag om jag får en manlig eller en kvinnlig snögubbe. tack! mottagna klänning. min dotter är mycket nöjd med dress.this klänning var absolut vackra !!! mycket bra gjort! underbar kvalitet! skulle beställa samma objekt igen! älskar det!!! tack!!!! :) ser ut exakt som på bilden och bra quality.excellent! ser ut som picture.beautiful och välgjord. ser ut precis som det pictures.good priset för ok kvalitet. bra för att gifta sig favör eller liten gift.not som levande färger druva som på bilden. välgjord, bra beskriven produkt bröllop slöja ser ut exakt som det avbildades och kvaliteten överträffat mina förväntningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar