tisdag 29 september 2015

Balklänningar chiffong axelbandslös ärmlösa golv längd

Balklänningar chiffong axelbandslös ärmlösa golv längd anteckningar: applikationer kommer att vara vit oavsett vilken klänning färg du beställer, beading färg kommer att som på bilden oavsett vilken färg klänningen du beställer, matchande sjal kommer att skräddarsys i samma färg som klänningen men något större för att möjliggöra en enkel passning över klänningen, wrap ingår
halsen: axelbandslös
hemline / tåg: golv längd
helfodrad: ja
vikt: 1.98kg
midja: natur
säsong: sommar, höst, vår
inbyggd bh: ja
tyg: chiffong
urbening: ja
speciell produktkategori: petite, plus storlekar
utsmyckningar: ruching, korsmönstrat, skärp / band, lister, applikationer
visas färg: ruby
tillbaka detaljer: dragkedja
nettovikt: 1,5 kg
ärmlängd: ärmlösa
tillfälle: formella kväll, prom
silhuett: a-line
paketet kom i tid trots att jag hade angett en felaktig zip code.the sötaste någonsin !!! så perfekt och till rätt pris! vacker dress.little liten än jag expected.however, är det rimligt att detta price.to mig lådorna var lite billig ut, men totalt sett de kom ut riktigt nice och alla verkar älska dem. jag älskar det här! sätt trevligare än fotot. den är glansig med en beläggning ovanpå och inte bara papper. mycket tjock och mer som valuta linne, även om jag tror att det är papperet inte tyg. kom i en skriftrulle i ett rör och är mycket trevligare än jag trodde det skulle be.this bukett är vacker, god kvalitet och mycket dyra ser, inte kan vänta på min bröllopsdag att visa upp tack you.i är verkligen nöjd från den här artikeln! denna punkt kunde inte köpas någon annanstans för detta pris även om man försökte köpa den individuellt skulle det inte vara värt det priset för oslagbar !!!! kvaliteten bra! brudar tveka inte att köpa den här produkten. mycket trevligt och för det pris du inte kan slå det någonstans lita på mig kvaliteten är som samma som om du hade köpt den på michaels.the slöjan är vacker men dess inte off white dess white.this ser fantastisk på min dotter! kvaliteten på den här klänningen är fantastiskt och den som gjort den här klänningen är ett mirakel maker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar