tisdag 29 september 2015

Balklänningar axelbandslös petite plus storlekar golv längd

Balklänningar axelbandslös petite plus storlekar golv längd visas färg: brown
urbening: ja
inbyggd bh: ja
halsen: axelbandslös
hemline / tåg: golv längd
Vikt: 1.98kg
smyckningar: sidodraperingar, lister, applikationer
midja: natur
silhuett: a-line
Nettovikt: 1,5 kg
anteckningar: wrap ingår
ärmlängd: halv ärm
Tillbaka detaljer: dragkedja
speciell produktkategori: petite, plus storlekar
helfodrad: ja
tyg: taft, spetsar
trend: wrap ingår
var osäker efter beställning hur det skulle gå ut så jag fick det för att passa, men det är perfekt! Det är välgjort, sömmar och fodret är perfekt och den inbyggda behå är en bra idé! snabb leverans, och kommunikation från var stor. Jag kan inte vänta med att bära det som det är en stor moderskap klänning. kommer definitivt att beställa från igen och rekommenderar att friends.very fin klänning, mycket smickrande. Jag fick den i regency.beautiful. tack. Produkten kom ontime.a perfekt fötter underkjol och exakt leveranstid. tack så mycket! mycket trevligt objekt med fin färg. Jag önskar om det blir i stor storlek som well.beautiful liten klänning för min steg dotter så pretty.this är en mycket vacker enhet ljus. blommorna gör det mycket elegant. Jag har sökt många platser och denna webbplats är promp och mycket rimliga. stor kund service.very söt. precis rätt färg jag ville! mycket vacker klänning! midja och höft del är löst för mig! även om min mätning passar rätt in i medelstora diagrammet. Jag hoppas att jag kunde få det fixed.beautiful klänning. fick många komplimanger på det på min systers bröllop. kom precis i tid för! dessa är stor som förväntat för priset. Jag kastar en förlovningsfest för min kusin och inte vill använda den dag eftersom jag är inte säker på bröllopet datum ännu och partiet datum är ingen big deal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar