tisdag 29 september 2015

balklänningar lång ärm öppen rygg chiffong v-ringad

balklänningar lång ärm öppen rygg chiffong v-ringad ärm typ: biskop
halsen: v-ringad
Nettovikt: 1,5 kg
speciell produktkategori: petite, plus storlekar
modell: tati
trend: öppen rygg
tillfälle: militära boll, formell kväll
midja: natur
inbyggd bh: ja
anteckningar: beading färgen blir som på bilden, oavsett vilken färg klänningen du beställer
silhouette: trumpet / mermaid
tyg: chiffong
ärmlängd: lång ärm
säsong: vinter, höst, vår, sommar
hemline / tåg: svep / borste tåg
Tillbaka detaljer: dragkedja
visas färg: svart
utsmyckningar: sidodraperingar, beading
urbening: ja
helfodrad: ja
Vikt: 1.98kg
Tja, eftersom inbjudan jag skickade bjuder in alla till en "jag gör" bbq, jag valde att ha deras namn visas med i * göra * bbq under i stället för det datum. det fanns inga frågor! de kom exakt hur jag ville att de skulle se ut. nyckelring är exakt vad du kan förvänta dig, och flasköppnare ser helt användbar. några av dem är lösa - som, de rockar lite i stället, men de verkar ok. Jag har inte använt en, ännu. även om flasköppnare delen visar sig vara oanvändbar, är nyckeln kedja sig söt. en vän till mig kommenterade hur baksidan nästan skulle kunna användas som en liten nödsituation spegel eftersom utrymmet bakom kapsylöppnare speglas. Totalt sett bra produkt för price.great kvalitet, men inte smickra min kropp i ryggen. Jag skulle reccommend.looks som pic! mycket trevligt! mycket ganska små påsar vi kommer att lägga guld choklad dragéer i dem för en 70th födelsedag som parti påsar damerna kommer att älska them.really nöjd med dessa lådor mycket prisvärda härlig när består och kommer att hålla 3 eller 4 choklad härlig för en traditionell jul table.lovely små påsar fin kvalitet ser underbar för guldbröllop min dotter planerar för henne laws.lovely - bra pris.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar