tisdag 29 september 2015

Balklänningar konvertibla tyll ärmlösa golv längd

Balklänningar konvertibla tyll ärmlösa golv längd  ärmlängd: ärmlösa
visas färg: ink blue
trend: konvertibla klänning
silhuett: a-line
nettovikt: 1,5 kg
tillbaka detaljer: dragkedja
utsmyckningar: sidodraperingar, volanger
midja: natur
helfodrad: ja
inbyggd bh: ja
vikt: 1.98kg
säsong: vår, sommar, höst
hemline / tåg: golv längd
urbening: ja
tyg: tyll
speciell produktkategori: petite, plus storlekar
jag ville bara säga till den som gjort den här klänningen du är mycket begåvad, det kom snabbare än jag trodde det skulle till häxa är också bra! tack ! också en sak som jag skulle förbättra skulle vara den övre delen av klänningen ... min dotter är 12 år gammal och hon är den genomsnittliga höjden och vi måste knyta det ganska tätt runt halsen som hon just har börjat utveckla bröst-talet och om inte tillräckligt stram kan du se allt på sidan, tack dina anställda är mycket begåvade det bästa jag har sett! mitt objekt har anlänt ok, paketet var lite skadad, men innehållet bra. mycket vacker men tyvärr färgen ser mer ut som bleka citron, så tyvärr det ser hemskt med min elfenben klänning. never mind jag kommer att ge det till välgörenhet butiken som jag är säker på kommer att hitta en köpare och även dra i bargain.true att bilden kundtjänst var mycket hjälpsamma och lyhörd leverans var prompt.nice klänning ... trogen bild kundtjänst var lyhörd och leveransen var prompt.we älskade klänningen det waws vackra enda de postade oss en diferent storlek så var tvungen att återvända it.very glad, god kvalitet, är enda fråga tullen ut som verkade hög, men värt det för bra slutresultat. "mjukpapper" är inte rätt beskrivning av dessa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar