tisdag 29 september 2015

Balklänningar paljetter beading chiffong golv längd

Balklänningar paljetter beading chiffong golv längd tillfälle: formella kväll, prom
Tillbaka detaljer: dragkedja
inbyggd bh: ja
hemline / tåg: golv längd
Vikt: 1.98kg
smyckningar: paljetter, beading
noterar: beading kommer att ske i samma färg som du beställer för klänningen
helfodrad: ja
silhuett: a-line
ärmlängd: ärmlösa
midja: natur
säsong: höst, vår, sommar
visas färg: silver
tyg: chiffong
speciell produktkategori: petite, plus storlekar
Nettovikt: 1,5 kg
urbening: ja
halsen: juvel
materialet är mer som hårtork blad och kan inte användas för att böja som papper. Jag är besviken, men jag kommer att tänka på ett sätt att sätta att use.i förälskelse dessa blad. köpte dem för kommande engagment partiet och jag kan inte vänta med att använda them.just som beskrivning och bilder, kan inte vänta med att använda dem.Jag läste inte mått och storlek beskrivning och så det var liten: mycket mindre än Jag thought.cute och trevlig produkt, riktigt bra för ett litet bröllop tjänst! stor produkt. mycket nöjda med viel. tack så mycket much.fabulous klänning som beskrivs välgjord och rika ser mycket happy.love det precis som på bilden thanks.i love it. perfekt passform. thankyou litb, kan inte vänta med att göra fler beställningar med you.I har valt denna slip att gå under domstols tåg brudklänning kan jag ha ditt råd kommer det att vara lämpligt om inte vad ni suggest.frances rizzolo.perfect storlek !, underbart, vi använde dessa som presentförpackning för en årsdag gift.just vacker. jag älskar det. färgen jag beställde var elfenben och det ser ut precis som picture.i började bli orolig att jag inte fick denna punkt, jag mailade även att spåra det, men då det kom och det var allt jag förväntade mig !!! det är en sådan stor kvalitet och färgerna är stor! dess verry bra en trevlig perfekt match för min gown.very fin kvalitet för priset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar