lördag 25 april 2015

Balklänningar champagne organza söta 16 axelbandslös

Balklänningar champagne organza söta 16 axelbandslös
Fraktvikt: 2.48kg
siluett: princess, balklänning, en-line
visat färg: champagne
Nettovikt: 2kg
trend: vintage inspirerade
ärmlängd: ärmlös
tillfälle: söta 16, quinceanera, formell kväll, prom
anteckningar: beading färg kommer att vara som på bilden oavsett vilken färg klänningen du beställer
hemline / tåg: golv längd
halsen: älskling, axelbandslös
smyckningar: paljetter, ruching, plocka upp kjol, skärp / band, applikationer
helfodrad: ja
säsong: vinter, höst, vår
bälte tyg: Satin
midja: tappade
inbyggd bh: ja
kroppsform: missar, rektangel, päron, inverterad triangel, timglas, äpple, petite, plus storlekar
back detaljer: spets-up
tyg: satin, organza
urbening: ja
tåget är längre än vad som visas i bilderna på webbplatsen. bortsett från att klänningen var perfekt. jag blev förvånad över hur perfekt det fit.dress är vackert och som på bilden. det är en rosa färg under svart spets och det är en tunn satin inte tjock. min enda fråga var sjöfarten tog längre tid än väntat med 5 dagar som nästan gjorde klänningen sent för evenemanget jag köpte den för. det anländer 3 dagar före och passform utan issue.i beställt denna underbara klänning fyller mina mått i cm och jag fick en custome designad klänning i inches. resultatet blev en enorm klänning för min kropp trots mina pregnancy.looks precis som till foto! jag är så nöjd med den här klänningen. det enda som är fel är sekvensen på kjolen delen lätt lossna. annat än att jag är nöjd med klänningen. det kom mycket ren. för det priset jag betalade, är det kvalitetsarbete. jag fick klänningen i elfenben, och sekvensen ger verkligen klänningen färg. jag kommer definitivt tillbaka för mer klänningar! http://smiliving.weebly.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar