söndag 12 april 2015

chiffong Balklänningar öppen rygg kortärmad golv längd

chiffong Balklänningar öppen rygg kortärmad golv längd
midja: natur
inbyggd bh: ja
visat färg: pärla rosa
tyg: chiffong
trend: öppen rygg
anteckningar: beading färg kommer att vara som på bilden oavsett vilken färg klänningen du beställer
utsmyckningar: drapering, beading
helfodrad: ja
siluett: slida / kolumn
nettovikt: 1,5 kg
ärmlängd: kortärmad
back detaljer: blixtlås
halsen: square
urbening: ja
tillfälle: militära boll, formell kväll, prom
ärm typ: petal
fraktvikt: 1.98kg
hemline / tåg: golv längd
kroppsform: inverterad triangel, timglas, äpple, petite, plus storlekar, missar, päron
tyget och kvalitet är utmärkt. beslaget var lite problematiskt. använder mina mätningar gav löst sittande. observera att den transparenta "tåget" är runt benen och kommer inte att flyga så snyggt ut på fotot. såvida du alltid hålla ett fan runt. jag blev mycket besviken på köpet när jag var tvungen att betala en ansenlig summa för frakt och sedan jag var tvungen att betala $ 52 för anpassade / plikt. det är löjligt !! inte nöjd med att lightinthebox inte råda mig om denna extra kostnad. http://www.greatnessgotland.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar