lördag 25 april 2015

Balklänningar svart öppen rygg jewel golv längd

Balklänningar svart öppen rygg jewel golv längd
tyg: jersey
nettovikt: 1,5 kg
tillfälle: militära boll, formell kväll, prom
kroppsform: petite, plus storlekar, missar, päron, inverterad triangel, timglas, äpple
utsmyckningar: kristall detailing
inbyggd bh: nej
midja: natur
hemline / tåg: golv längd
siluett: slida / kolumn
back detaljer: blixtlås
halsen: jewel
visat färg: svart
trend: elegant, sexig, öppen rygg, glitter & shine
fraktvikt: 1.98kg
ärmlängd: ärmlös
jag är mycket nöjd med denna klänning. jag beställde den i guld och det är mycket vackra. de mätningar var rätt på och klänningen är fantastisk kvalitet. jag kan inte vänta med att bära den i mina systrar bröllop. jag var lite irriterad över bristen på sätt att komma i kontakt med företaget och klänningen kom senare än vad som ursprungligen angav det skulle med några dagar, men jag kommer ändå ordna från denna company.i var orolig att klänningen inte skulle se trevligt när det kom eller att det skulle vara för tung - men det är perfekt! det skimmer är inte för mycket, det ger det en stor kväll utseende, och det passar wonderfully.ordered här klänningen för min dotter, det ser nog bättre i den rosa färgen än silver en som hon behövde välja. fit är nära henne exakta storlek, från bröstet till midjan det passar ok. materialet är billigt, jag känner att jag betalat för mycket för denna post. http://www.bodyshopbids.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar