lördag 25 april 2015

Balklänningar spets vit axelbandslös ärmlös golv längd

Balklänningar spets vit axelbandslös ärmlös golv längd
ärmlängd: ärmlös
midja: natur
helfodrad: ja
kroppsform: timglas, äpple, petite, plus storlekar, missar, rektangel, päron, inverterad triangel
tillfälle: militära boll, bröllopsfest, formellt kväll
halsen: scalloped, axelbandslös
nettovikt: 1,5 kg
tyg: satin, spets
hemline / tåg: golv längd
utsmyckningar: spets
inbyggd bh: ja
fraktvikt: 1.98kg
visat färg: vit
trim färg: svart
siluett: slida / kolumn
urbening: ja
back detaljer: blixtlås
den här klänningen är bara vacker! jag köpte den här klänningen att bära till min sons bar mitzva part. jag fick så många komplimanger på det !! alla som såg det gjorde en kommentar om det - inklusive skräddaren !! jag är 5'4 "och £ 130. storlek 2 byxor men 34g. jag beställde en storlek 12. jag behövde ha axlarna förkortade och amningskupor bort från klänningen, men det var väl värt vartenda öre jag tillbringade på det! det klänningen är svart med lila ränder även om det ser silver i bilden. tyget är vacker och det är så välgjort. jag kan inte vänta med att bära den igen (men jag vet inte när!). jag älskar den här klänningen! jag ville inte ta av den! min dotter beställt den här klänningen den kom i tid och när det kom hon var mycket nöjd med kvaliteten, var klänningen mycket välgjord och utrustade henne perfekt som hon fick klänningen mått. jag rekommenderar denna plats till andra som hon trodde den här klänningen var vacker när den kom och hon kommer säkert köpa en annan gång. http://jennaprate.blogroom.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar