lördag 25 april 2015

Balklänningar halv ärm jersey sidan drapering golv längd

Balklänningar halv ärm jersey sidan drapering golv längd
ärmlängd: halv ärm
Fraktvikt: 1.98kg
siluett: slida / kolumn
Nettovikt: 1,5 kg
kroppsform: missar, rektangel, päron, inverterad triangel, timglas, äpple, petite, plus storlekar
midja: natur
tyg: jersey
halsen: ena axeln
helfodrad: ja
säsong: vinter, höst, vår
urbening: ja
trend: elegant
inbyggd bh: ja
hemline / tåg: golv längd
utsmyckningar: sidan drapering, beading
ärm typ: bell
tillfälle: militära boll, formell kväll
anteckningar: beading färg kommer att vara som på bilden oavsett vilken färg klänningen du beställer
visat färg: svart
jag fick klänningen ett par dagar i förväg, men ursprungligen att det skulle vara här sent för homecoming / min födelsedag. handläggningstiden tog alltid men när det kom hit, det var helt klart värt det. jag fick den i svart för toppen och elfenben på botten. beading är välgjort. det kom en liten bot men wasnt skrynkliga. jag bara älskar klänningen! det är så prefekt och pretty.love min klänning !! beställt storlek baserad på mätningar jag tog och det passar perfekt. älskar tiffany blå färgen jag valt så nu bara att hitta det perfekta tillbehör. kommer definitivt att beställa från ljus i rutan igen !! klänningen är vackert gjord, dock lite lägre snitt i fronten förväntas därefter. lite skrädderi och det kommer att bli en vacker klänning för min mor att bära till mitt bröllop. detta är min 4: e klänning jag köpt via smiliving.com och de aldrig svika!http://bloggen.fi/mikszoanna/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar