söndag 12 april 2015

a-linje Balklänningar v-ringad kortärmad spets golv längd

a-linje Balklänningar v-ringad kortärmad spets golv längd
nettovikt: 1,5 kg
siluett: a-linje
halsen: v-ringad
hemline / tåg: golv längd
utsmyckningar: kristall brosch
tillfälle: militära boll, formell kväll
visat färg: mörkgrön
trend: elegant, vintage inspirerade
urbening: ja
ärmlängd: kortärmad
tyg: spets
fraktvikt: 1.98kg
kroppsform: missar, päron, inverterad triangel, timglas, äpple, petite, plus storlekar
inbyggd bh: ja
anteckningar: beading färg kommer att vara som på bilden oavsett vilken färg klänningen du beställer
back detaljer: blixtlås
helfodrad: ja
midja: natur
VAN: http://www.smiliving.com/balklanningar.html
fantastisk vacker klänning att bilden bara inte göra rättvisa. det är sexigt, men ändå stilrena. färgen är levande men inte överdrivet. den "bling" är perfekt, smickrande men ändå subtila. storleken är ganska konsekvent och materialet är av god kvalitet (det är mjukt, liknande jersey men jag tror att kvaliteten är mycket bra). detta är min tredje köp från ljus i box och varje klänning har varit vackrare än jag kunde ha hoppats. jag beställde denna underbara klänning för en mardi gras-tema nyårsafton parti och använde egna mätningar (som jag har gjort för mina andra inköp). det passar som handen i handsken! jag älskar verkligen denna klänning! och fått många komplimanger på festen. allt om det var perfekt och jag hoppas att jag får en annan möjlighet att bära denna fantastiska klänning. http://www.greatnessgotland.se/lamar-lanet-shopping-for-en-balklanningar.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar