söndag 12 april 2015

långa balklänningar svart halter ärmlös golv-längd

långa balklänningar svart halter ärmlös golv-längd
armlängd: ärmlös
tillfällen: militär ball, formell kväll
visas färg: svart
nettovikt: 1,5 kg
tillbaka detaljer: backless, lace-up
hemline / tåg: golv-längd
säsong: sommar, vinter, höst, vår
tyg: polyester
midja: natural
silhouette: slida / kolumn
halsringning: halter
kroppsform: misses, rektangel, päron, inverterad triangel, timglas, apple, petite
trend: öppen tillbaka
helfodrad: ja
utsmyckningar: beading
urbening: nej
fraktvikt: 1.98kg
inbyggd bh: ja
anmärkningar: vi är ledsna att den här klänningen inte är tillgänglig i anpassade storlekar på grund av dess utformning, kommer profilering färgen vara som på bilden oavsett vilken färg klänningen du beställer t är lite lång för min 5'5 "höjd men annars passar min amerikanska sz 10-12 ram. de storlekstabeller verkar vara korrekt på hemsidan så jag kommer att beställa storlek 14 på framtida beställningar. jag köpte tre klänningar som en testet och ingen besviken över mig. min beställning tog ca 4 veckor att komma fram. jag arbetar redan på min nästa order.i tillhandahålls mätningar och hade denna specialtillverkade. det passar perfekt, men det är svårt att sätta på utan hjälp. material och konstruktion är bra kvalitet. jag insåg inte hur nakna ryggen är tills jag provade den. jag kommer att behöva träffa gym och tona upp mina muskler innan jag kan bära denna. http://www.greatnessgotland.se/category/balklanningar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar