lördag 25 april 2015

Balklänningar 3/4 längd ärm v-ringad svart chiffong

Balklänningar 3/4 längd ärm v-ringad svart chiffong
midja: imperium
ärmlängd: 3/4 längd ärm
helfodrad: ja
ärm typ: t-shirt
kroppsform: missar, rektangel, päron, inverterad triangel, timglas, äpple, petite, plus storlekar
tillfälle: militära boll, bröllopsfest, formellt kväll
inbyggd bh: ja
siluett: slida / kolumn
fraktvikt: 1.98kg
back detaljer: blixtlås
halsen: v-ringad
anteckningar: livstycket färgen blir som på bilden oavsett vilken färg klänningen du beställer
utsmyckningar: ruching, blomma (s), spets
nettovikt: 1,5 kg
visat färg: svart
säsong: sommar, vinter, höst, vår
tyg: spets, chiffong
urbening: ja
hemline / tåg: svep / borste tåg
stor klänning. hade bitarna på baksidan bort. tyvärr stenarna i de glittrande bitarna fortsätter att falla ut. några föll ut så fort jag tog ut den ur lådan. jag tillbringade större delen av kvällen söker dem att superlim dem igen. för rädda för att ta det till städare som resten kommer förmodligen att falla ut. en engångs slitage bara tyvärr. annars underbara. jag har köpt några klänningar från ljus i rutan och rekommenderar dem.jag fick denna klänningen skräddarsydda för att min storlek är det en fin klänning, men axelsidan med blomma håller rida upp min hals, är linjen under bysten på klänningen var inte sytt rakt. bandet pjäs som sveper runt och band bakom ryggen var inte sys till klänningen det är faktiskt separera vilket det inte ser trevligt och rakt som på bilden när du knyta den, blir det rullas upp. det kommer att fungera för vad jag behöver det för, men såg inte som förväntat. http://www.bodyshopbids.se/balklanningar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar