söndag 12 april 2015

asymmetrisk Aftonklänningar ärmlös älskling axelbandslös

asymmetrisk Aftonklänningar ärmlös älskling axelbandslös
ärmlängd: ärmlös
säsong: sommar, höst, vår
back detaljer: spets-up
anteckningar: vi är ledsna att den här klänningen inte är tillgänglig i anpassade storlekar på grund av dess utformning
nettovikt: 1,5 kg
fraktvikt: 1.98kg
visat färg: flerfärgade
urbening: ja
utsmyckningar: paljetter, kristaller med uppgifter, volanger, beading
inbyggd bh: ja
siluett: slida / kolumn
halsen: älskling, axelbandslös
tillfälle: formell kväll, prom
tyg: polyester
hemline / tåg: asymmetrisk, kort / mini
trend: hög låg
midja: natur
kroppsform: inverterad triangel, timglas, äpple, petite, plus storlekar, missar, rektangel, päron
stort klänning, jag älskade det! till min förvåning var anpassade till rätt storlek 18 w, min storlek är mer som en 12 här i kanada, så det kom lite stor och jag var tvungen att justera den, beställde jag den större eftersom jag var rädd att det kommer att komma litet .om ett svart bälte väljs kommer tyget runt halsen vara svart också? dessutom kan beading vara allt svart eller måste det vara silver och svart för en svart klänning? jag köpte den här klänningen med ett fantastiskt försäljningspriset och var glad över att hitta mycket hög kvalitet tyg och konstruktion. det ser fantastiskt i svart satin. jag tog storlek 14 som var den enda som erbjuds, tänkte jag skulle ta det i om det behövs. http://www.greatnessgotland.se/category/aftonklanningar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar