söndag 12 april 2015

silver Aftonklänningar 3/4 längd ärm golv längd

tillfälle: formell kväll, hemkomst
urbening: ja
visat färg: silver
noter: beading kommer att ske i samma färg som du beställer för klänningen
back detaljer: blixtlås
nettovikt: 1,5 kg
kroppsform: missar, päron, inverterad triangel, timglas, äpple, petite, plus storlekar
hemline / tåg: golv längd
fraktvikt: 1.98kg
siluett: a-linje
tyg: tyll, spetsar
helfodrad: ja
midja: natur
halsen: axelband
inbyggd bh: ja
ärmlängd: 3/4 längd ärm
ärm typ: illusion
utsmyckningar: beading
det material som den här klänningen är gjord av utseende billiga personligen. jag blev väldigt besviken! love love love. anlände mycket snabbt. om en pissa för att få komma till skottland. klipp & dimensionering var perfekt. var kunna dansa bort hela natten på mina bröder som bröllop. fick massor av komplimanger. jag beställde klänningen i mörkgrön. med den svarta beading på det, det var härligt. kommer mycket glatt beställa again.very nöjd & jag kommer att beställa igen. jag var livrädd för att beställa härifrån eftersom efter jag beställde klänningen bestämde jag att läsa recensioner efter faktum. det fanns massor av recensioner som skrämde mig till döds. min erfarenhet har varit mycket bra. jag var tvungen att ta den till min skräddare för vissa justeringar, men det är perfekt. den är mycket välgjord. tack lyser i rutan - jag hoppas att min nästa erfarenhet är densamma. http://www.greatnessgotland.se/kopa-falska-designer-aftonklanningar-pa-natet.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar