söndag 12 april 2015

Balklänningar älskling one shoulder chiffong golv längd

Balklänningar älskling one shoulder chiffong golv längd
helfodrad: ja
halsen: älskling, one shoulder
urbening: ja
tyg: chiffong
ärmlängd: ärmlös
trend: elegant
kroppsform: missar, rektangel, päron, inverterad triangel, timglas, äpple, petite, plus storlekar
nettovikt: 1,5 kg
noter: applikationer kommer att ske i samma färg som du beställer för klänningen
hemline / tåg: golv längd
visat färg: salvia
tillfälle: militära boll, formell kväll, prom
utsmyckningar: ruching, criss cross, sidodraperingar, beading, applikationer
säsong: vår, sommar, höst
midja: natur
inbyggd bh: ja
siluett: slida / kolumn
fraktvikt: 1.98kg
back detaljer: blixtlås
vacker klänning med kvalitet och material. storleks följer mätningarna på givna storlekstabeller. jag köpte storlek 12 och med förlåtelse tillbaka snörning det fungerar bra. om stängas med en dragkedja jag skulle ha behövt en 14. jag köper storlek 10 i butikerna här i usa. köpte den här klänningen lite över ett år sedan. och jag måste säga att jag älskar det, materialet är mycket tung. men den passar tätt till min kropp. im en mycket petite tjej och det är svårt för mig att hitta klänningar som passar mig hårt. jag beställde en storlek XS, det var perfekt passform. alla även om jag höll med att dra upp toppen. men jag fortfarande älskar det, och liksom min pojkvän älskade det på mig. Jag fick min klänning efter 4 veckor till en månad till ett tag att få det. http://www.greatnessgotland.se/elk-dam-att-ge-bort-balklanningar.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar