lördag 25 april 2015

Balklänningar chiffong öppen rygg ärmlös golv längd

Balklänningar chiffong öppen rygg ärmlös golv längd
halsen: ena axeln
anteckningar: beading färg kommer att vara som på bilden oavsett vilken färg klänningen du beställer
ärmlängd: ärmlös
visat färg: brun
siluett: slida / kolumn
säsong: sommar, höst, vår
urbening: ja
tyg: chiffong
helfodrad: ja
midja: natur
trend: öppen rygg
Nettovikt: 1,5 kg
utsmyckningar: split front, sida drapering, drapering, beading
hemline / tåg: golv längd
inbyggd bh: ja
tillfälle: militära boll, formell kväll
Fraktvikt: 1.98kg
kroppsform: missar, rektangel, päron, inverterad triangel, timglas, äpple, petite, plus storlekar
vi beställde den här klänningen för min dotters seniora bilder och senior prom i en lila. det är vackert gjord med stor omsorg om detaljerna. vi hade det dimensionerade speciellt för henne och det passar henne perfekt. (jag lagt till en extra tum till varje mätning för utrymme att andas.) den som gjort den här klänningen förtjänar en löneförhöjning! underbart utförande! jag önskar jag kunde ge henne / dem en kram! min dotter ser fantastisk i det! åh min gud jag älskade den här klänningen, jag bar den för en födelsedagsfest 50th och jag var som en filmstjärna, alla gillade det och jag säkert kommer att rekommendera denna webbplats till alla jag känner. materialet var så bekväm och bra storlek. jag fick det i tid, tack.http://www.joanneumsviertel-graz.com/sample-page

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar