lördag 25 april 2015

Balklänningar öppen rygg v-ringad grimma rosa chiffong

Balklänningar öppen rygg v-ringad grimma rosa chiffong
tillfälle: militära boll, formell kväll, prom
urbening: ja
midja: natur
inbyggd bh: ja
tyg: chiffong
trend: öppen rygg
halsen: v-ringad, grimma
fraktvikt: 1.98kg
säsong: sommar, höst, vår
nettovikt: 1,5 kg
back detaljer: backless, dragkedja
siluett: slida / kolumn
hemline / tåg: svep / borste tåg
visat färg: pärla rosa
kroppsform: rektangel, päron, inverterad triangel, timglas, äpple, petite, plus storlekar, misses
utsmyckningar: ruching, split front, drapering, pilbåge (s), volanger
vi fick klänningen igår kväll och min dotter provade den. det ser härligt. passformen leverantörsguidedu är bra och kvaliteten leverantörsguidedu är trevligt. min dotter älskar klänningen. det kom precis når du sa attr det skulle. partiets ar i sex veckor. jag ser fram emot attr allas reaktion närs de ser hur vacker hon ser ut i this klänningen. olika färger tillgängliga leverantörsguidedu är underbart. jag skulle rekommendera this företag till min familj och vänner.i älskar den här klänningen! det är vackert. jag är 4'10 och ca £ 90 med ett byte och storlek 32 d bröst. den här klänningen är så söt, det är lite långt så jag ska få det hemned. det enda som jag inte tycker om klänningen är att på sidan, vid min sida boob, armhålan, sticker klänningen ut en noticebly belopp. annat än att jag älskar klänningen! http://www.joanneumsviertel-graz.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar