söndag 12 april 2015

chiffong balklänningar jewel asymmetrisk golv längd

tyg: satin, chiffong balklänningar
inbyggd bh: ja
halsen: jewel
trend: elegant
hemline / tåg: asymmetrisk, golv längd
ärmlängd: ärmlös
back detaljer: blixtlås
siluett: slida / kolumn
midja: natur
smyckningar: sidan draperingar, beading, applikationer
nettovikt: 1,5 kg
helfodrad: ja
visat färg: silver
fraktvikt: 1.98kg
säsong: sommar, vinter, höst, vår
tillfälle: formell kväll
kroppsform: missar, rektangel, päron, inverterad triangel, timglas, äpple, petite, plus storlekar
klänningen var som beskrivs och jag var nöjd med färgen. på grund av min lilla ram jag var tvungen att sätta i övre delen av klänningen. totalt sett klänningen bra.jag måste säga att det är den vackraste klänning och sett i mitt liv, vill jag att betala snart försäljningen av huset för att beställa den och att köpa det eftersom jag älskar det och jag vill att det ska vara min klänning, som jag gillar av todos.¡¡¡¡¡dios att vacker !!!! den här klänningen var fantastisk. inte bara gjorde det passar och ser exakt som annonseras ... jag skulle säga att det var ännu bättre än väntat. jag fick så många komplimanger! (jag hade också beställt en annan klänning på samma en för en annan händelse och resultaten var inte lika förmånliga)  http://www.joanneumsviertel-graz.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar